Skoči na vsebino

UKREP INFORMIRANJA O KMETIJSKIH PROIZVODIH IN NJIHOVO PROMOCIJO NA NOTRANJEM TRGU IN V TRETJIH DRŽAVAH

 

Nosilec ukrepa: Sektor za kmetijske trge, Oddelek za tržne ukrepe

 

V 28 državah članicah Evropske unije (EU) je velika raznolikost v kulturah, tradiciji, okolju in podnebju. Evropska politika promocije podpira proizvajalce, da prodajajo svoje izdelke v vse bolj konkurenčnem svetu in s tem zagotavlja delovna mesta in gospodarsko rast v Evropi.

 

NAMEN UKREPA

 

Namen ukrepa kmetijske politike je finančno podpreti upravičence pri akcijah informiranja in promocije kmetijskih proizvodov na notranjem trgu EU in v tretjih državah s ciljem povečanja ugleda kmetijskih proizvodov porekla Evropske unije, še posebej glede kakovosti, hranilne vrednosti in varnosti kmetijskih proizvodov in živil ter načinov njihove proizvodnje.

 

KAKO DO PLAČIL PO LETU 2016 ?

 

Evropska komisija bo vsako leto sprejela letni delovni program (annual work programme - AWP), ki opredeljuje strateške prednostne naloge za spodbujanje potrošnje EU kmetijskih proizvodov EU in bo vseboval merila financiranja. Upravičenci bodo izbrani na podlagi razpisa za zbiranje predlogov programov, objavljenega enkrat letno.

Za programe promocije bo v letu 2016 na voljo 111 mio EUR sredstev, proračun pa bo v naslednjih letih še naraščal do 200 mio EUR v letih 2019 in 2020.

 

Stopnja sofinanciranja EU se bo povečala 70-80 % (izjemoma do 85 %), hkrati pa bo večja pozornost namenjena trgom tretjih držav.